مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 08:502021-01-01سياسي

فارس من| هشتمین آزمون استخدامی کشور در روزهای کرونایی برگزار شد


هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور بعد از چندین بار به تعویق افتادن نهایتاً دیروز و امروز در سراسر کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا بعد از چندین بار به تعویق افتادن، در نهایت امروز و دیروز یعنی در روزهای 11 و 12 دی برگزار شد.

  این آزمون روز گذشته 11 دی با حضور 297 هزار و 96 داوطلب برگزار شد و امروز 12 دی 256 هزار و 580 هزار داوطلب در 189 شهر و 2 هزار و 730 حوزه امتحانی در سراسر کشور به رقابت پرداختند.

  سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: به دلیل بحران کرونا صندلی ها با فاصله 1.

5 متری از یکدیگر چیده شده اند و کنترل سیستم تهویه فضای برگزاری و کنترل گرمایش سالن ها و کلاس ها  نیز به درستی انجام شده است؛ همچنین تمام اصول بهداشتی توسط عوامل اجرای شامل زدن ماسک، رعایت فاصله داوطلبان با یکدیگر نیز صورت گرفته و انجام بازرسی بدنی توسط راکت های دستی و وسایل الکترونیکی هوشمند انجام شده است.

  امسال ثبت نام هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور سال 1399 از پنجشنبه 20 شهریور آغاز شد و شنبه، 29 شهریور به پایان رسید؛ گرچه اعلام شده بود که مهلت ثبت نام در آزمون دستگاه های اجرایی در سال 99 تمدید نمی شود اما به دلیل همزمانی با پیک اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| هشتمین آزمون استخدامی کشور در روزهای کرونایی برگزار شد

فارس من| هشتمین آزمون استخدامی کشور در روزهای کرونایی برگزار شد